Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Έχω την υποχρέωση

Γράφει ο Θανάσης Καλύβης

"Κάτω από τις συνθήκες που ζούμε η σιωπή δεν είναι "χρυσός" , είναι "λίβανος και σμύρνα", διότι η σιωπή μπορεί να ερμηνευθεί σαν αποδοχή ή συναίνεση. Δεν έχω λοιπόν το δικαίωμα να σιωπήσω ή ανεχόμενος τα όσα γίνονται ." Αριστ. Μάνεσης

 Έχω την υποχρέωση να μετέχω , γιατί όποιος μετέχει κρίνεται και κρίνει, ενώ ο αμέτοχος χάνει το δικαίωμα και των δύο. Έχω την υποχρέωση να συμμετέχω, γιατί η κοινωνία ορίζει τη συμμετοχή, χωρίς τη συμμετοχή δεν υπάρχει κοινωνία. Τέλος, έχω την υποχρέωση να μετέχω και να συμμετέχω για τη πόλη , γιατί η πόλη και η φύση είναι ο άνθρωπος και η ζωή. 

Θα δραστηριοποιηθώ στη παράταξη το "νεο" , που η καρδιά του είναι η πόλη μας, που σέβεται τη φύση και αγαπά το πολίτη, την παράταξη με επικεφαλής και υποψήφιο Δήμαρχο το Γιώργο Αράπογλου.