Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Εξακολουθώ

Γράφει η Ρούλα Πατίλη

Μετά την αποχώρησή μου από τον συνδυασμό «Καλημέρα Όμορφη Πόλη», λόγω των τελευταίων εξελίξεων που γνωρίζουν όλοι οι συμπολίτες μας, θα ήθελα να δηλώσω ότι εξακολουθώ να συμμετέχω στις κοινωνικές διεργασίες της τοπικής μας κοινωνίας με γνώμονα το συμφέρον της πόλης μας και των συμπολιτών μας. 

Διατηρώ τον ίδιο προσανατολισμό και την ίδια ευαισθησία για τις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες και παρακολουθώ τις εξελίξεις και τη δράση των σχηματισμών ενόψει των προσεχών δημοτικών εκλογών. Δεν αποποιούμαι τη κομματική μου ταυτότητα και την ιδεολογική μου προέλευση, όμως αυτές δεν αποτελούν - ούτε αποτέλεσαν - τα μοναδικά, ή τα κύρια κίνητρα των επιλογών μου. Διαφορετικά, δεν θα είχα επιλέξει να συνεργαστώ με την «Καλημέρα Όμορφη Πόλη». 

Έχω την άποψη ότι στη σημερινή συγκυρία, η στάση μας μέσα στην τοπική κοινωνία πρέπει να διέπεται κυρίως ή και μόνον, από την αγάπη για την πόλη μας και όχι από κομματικές γραμμές και προσεγγίσεις. Θεωρώ πως σήμερα, η μόνη προσπάθεια που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του δήμου μας, με σκοπό την ανάτασή του, είναι η συλλογική, υπερ-κομματική και ακηδεμόνευτη πρωτοβουλία των συνδημοτών μας με επικεφαλής το συμπολίτη μας Γιώργο Αράπογλου. 

Με δεδομένα τα παραπάνω και μετά από ουσιαστική παρακολούθηση της πορείας της πρωτοβουλίας αυτής, θα ήθελα να δηλώσω την πλήρη αποδοχή των αρχών και των θέσεων του «νέου» και του επικεφαλής Γιώργου Αράπογλου και να θέσω τον εαυτό μου στη διάθεση της παράταξης και των συμπολιτών μας, για να βοηθήσω τη συλλογική τους προσπάθεια από όποια θέση ή με όποιον τρόπο χρειαστεί.