Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Ανθρώπινη και Ζωντανή

Γράφει η Άννα Κατσαρού 

Είναι γνωστό ότι η χώρα μας βιώνει τα τελευταία χρόνια μια πρωτοφανή κρίση (οικονομική, πολιτική, πολιτιστική κ.λπ.). 

Απ’ αυτή την κρίση δε θα μπορούσε να μείνει αλώβητη η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τις αυξημένες αρμοδιότητες και λόγω του «Καλλικράτη». Ασχολούμενη με τα κοινά του Δήμου μας, από το 2010 ως Τοπική Σύμβουλος Νέας Χαλκηδόνας (αντιπρόεδρος), έχω διαπιστώσει ότι ο τόπος μου, ο τόπος μας, έχει χάσει τη ζωντάνια και την ομορφιά του. Τα προβλήματα πλείστα σε όλους τους τομείς. Πράσινο, καθαριότητα, πολιτισμός, περιβάλλον, υποβαθμισμένα. 

Ασφαλώς και δεν υπάρχουν «μαγικές» λύσεις. Υπάρχουν όμως, το μεράκι, η θέληση και η αγάπη για τα κοινά. Χωρίς προσωπικό συμφέρον, από μια ομάδα συμπολιτών μου που κάθε μέρα μεγαλώνει και δυναμώνει. Συμπολίτες παλαιοί και νέοι, που έχουν μάθει να δουλεύουν, να εργάζονται και από κοινού να αποφασίζουν για κάθε τι που αφορά το Δήμο μας, ανεξαρτήτως κομμάτων και έχοντας κατά νου ΕΝΑΝ και μόνο ΣΤΟΧΟ: «Να γίνει η πόλη μας πιο ανθρώπινη και ζωντανή». Μέλος της ομάδας είμαι και εγώ και όλοι μαζί αποφασίσαμε να δημιουργηθεί κάτι «νέο» με επικεφαλή το Γιώργο Αράπογλου. Έναν πολιτικά «άφθαρτο» αξιόλογο και αυτοδημιούργητο νέο άνθρωπο, με ήθος και μεγάλο ενδιαφέρον για τα κοινά και την τοπική πολιτική σκηνή. 

Με Αρχές και Στόχους πέρα από κόμματα και πολιτικές εντάξεις. Θα ήθελα λοιπόν να καλέσω όλους, σαν μια γροθιά, να συστρατευθούμε με την προσπάθειά μας, με επικεφαλής το Γιώργο Αράπογλου, για το δικό μας παρόν και για το μέλλον των παιδιών μας.