Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Τι με ώθησε...

Γράφει ο Χρήστος Αμπατζόγλου

Φίλοι και φίλες

Η αγάπη μου για την πόλη που μεγάλωσα και ζω, η θέληση μου για συμμετοχή και προσφορά στην συνδιαμόρφωση των όρων της καθημερινότητας εμού και των συνδημοτών μου, αλλά και η γενικότερη εκτίμηση και εμπιστοσύνη μου, στην παρουσία, το ήθος, το χαρακτήρα, το όραμα και την δυναμική προσωπικότητα του υποψήφιου Δημάρχου, Γιώργου Αράπογλου, με ώθησαν να ασχοληθώ με τα κοινά και να ενταχθώ στο «νέο» - Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία, ώστε να θέσω τις δυνάμεις μου, στην υπηρεσία του κοινού σκοπού για μια ομορφότερη, καλύτερη και σπουδαία Νέα Φιλαδέλφεια - Χαλκηδόνα. 

Από την μεριά μου θα βοηθήσω και θα στηρίξω τον Γιώργο Αράπογλου συμβάλλοντας τα μέγιστα, στην υλοποίηση - επίτευξη των στόχων του, για μια Φιλαδέλφεια -Χαλκηδόνα σε μία πορεία σύγχρονη ανθρώπινη και αναπτυξιακή.