Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Μαν. Κουφόπουλος: Γιατί «ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ»;

Ο κ. Μανώλης Ι. Κουφόπουλος (Ελ. Επαγγελματίας, από το «νέο -Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας») απάντησε σε ερώτηση των «Οριζόντων» η οποία και δημοσιεύθηκε στο πολυσυζητημένο τελευταίο τεύχος της εφημερίδας «Ορίζοντες Εμπιστευτικά:

«Γιατί ξεκινήσατε με Ανοικτή Πρόσκληση;

Γιατί έτσι έμαθα από τους παππούδες και τους γονείς μου. Μικρασιάτες από τα Βουρλά, κατατρεγμένοι και εξαθλιωμένοι μετά την καταστροφή του 1922, βρέθηκαν στον προσφυγικό συνοικισμό της Νέας Φιλαδέλφειας όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω. 


Ταλαιπωρημένοι και εξουθενωμένοι αλλά με ΑΝΟΙΧΤΑ μυαλά, ΑΝΟΙΧΤΑ τα φτωχικά σπιτάκια και τα νοικοκυριά τους στις χαρές και στις λύπες, για τους συγγενείς, τους γείτονες και τους φίλους τους, η αλληλεγγύη στο μεγαλείο της. Το ήθος, η εργατικότητα, η ανιδιοτέλεια, ο πολιτισμός και η αλληλεγγύη που μου δίδαξαν οι πρόσφυγες πρόγονοί μου και οι δάσκαλοί μου σηματοδοτούν την μέχρι τώρα πορεία της ζωής μου. ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ λοιπόν, στους συμπολίτες μας, Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες, για να ακουστούν οι προτάσεις, οι ιδέες, και τα σχέδια τους, για το καλό και την προκοπή όλων μας, του Δήμου μας, αλλά κυρίως για ένα καλύτερο αύριο των νέων και των παιδιών μας. Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου η Γέννηση του Θεανθρώπου να χαρίσει σε όλους σας υγεία, αγάπη, ευτυχία και κουράγιο για την καινούρια αλλά όχι εύκολη χρονιά που έρχεται σε λίγες μέρες».